کلاس آموزش هنگ درام در کرج در آموزشگاه نارون

02634414938 تلفن تماس

کلاس هنگ درام

برای خاص بودن باید ساز خاص انتخاب کرد. برگزاری ترمهای سه ماهه کلاس هنگ درام در اکادمی نارون آموزش این ساز زیر نظر استاد متبحر و مجرب سازهای کوبه ‌ای صورت می‌پذیرد.
هر کلاس حدود سی دقیقه و به صورت خصوصی و در هفته یکبار برگزار خواهد شد.

کلاس هنگ درام

آموزش هنگ درام؛ پرورش خلاقیت

تبحر استاد این ساز در آموزش به هنرجو زمانی مشخص میشود که بتواند هنرجو را در مسیر پیشرفت و خلاقیت در ریتم پیش ببرد تا بتواند از هر ریتم الگوها و فیگورهای متفاوتی را با توجه به خلاقیت خودش اجرا کند و به طورکلی در کنار یادگیری ریتم و تکنیک های نوازندگی خلاقیت هنر جو نیز پرورش پیدا میکند .علاوه بر این متدها، با بهره گیری وترکیب آموزش سازهای دیگرچون: آموزش کاخن، آموزش پیانو، آموزش گیتار وغیره ... میتوان صدایی دلنشین را درنوازندگی گروهی تجربه کرد.

آموزش هنگ درام؛ پرورش خلاقیت

آیا برای کلاس هنگ درام باید پیشینه موسیقی داشت؟

آیا برای یادگیری هنگ درام نیاز به آموزشهای اولیه هست ؟
دانستن تئوری موسیقی ویا داشتن پیشنیه موسیقیایی برای یادگیری هنگ درام ضروری نیست حتی اگر این ساز اولین تجربه موسیقیای شما باشد با تلاش و پشت کار و تمرین فراوان می‌توانید پیشرفت زیادی در یادگیری این ساز داشته باشید 

آیا برای کلاس هنگ درام باید پیشینه موسیقی داشت؟

هزینه کلاس هنگ درام در آموزشگاه نارون

تمامی کلاس‌های آکادمی نارون با نرخ مصوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز که به صورت سالانه به آموزشگاه ابلاغ می‌گردد برگزار می‌شود و آموزشگاه نارون طبق قوانین مصوب نسبت به دریافت شهریه اقدام خواهد کرد . برای اطلاعات بیشتر باشماره تلفن‌های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید .

هزینه کلاس هنگ درام در آموزشگاه نارون

خرید ساز هنگ درام

برای خرید این ساز آکادمی نارون پیشنهادات  وآفر ویژه ای برای تمامی هنرجویان دارد برای مشاوره رایگان خرید این ساز و آموزش آن لطفا باشماره تلفن های آموزشگاه نارون تماس حاصل فرمایید .

خرید ساز هنگ درام

همه چیز درباره هنگ درام

بدون شک ساز هنگ درام یکی از موفق‌ترین سازهای ابداعی قرن اخیر است ، این ساز تقریبا نوپا و تازه وارد در عرصه موسیقی است ولی هنگ درام هایی که تولید می‌شوند دارای کیفیت مناسبی می‌باشند و در این بین برندهایی وجود دارند که سازهایی با کیفیت بسیار بالا تهیه می‌کنند و تمامی مراحل به صورت دستی در کارگاه انجام می‌شود ، برای ساخت این ساز روزها زمان میبرد تا مواد اولیه ساز را تهیه کنند و با چکش کاری نت های ساز را به کوک های دقیق و درست برسانند.

همه چیز درباره هنگ درام

همه چیز درباره تاریخچه هنگ درام

ساز هنگ درام توسط فلیکس روهنر و سابینا شارر، ابداع شده است و در سال ۲۰۰۰ به صورت رسمی به نمایش درآمد و شناخته شد. هنگ درام یا هندپن جز دسته سازهای کوبه‌ای-ملودیک است. در نگاه اول این ساز شبیه سفینه‌های فضایی در فیلم‌های تخیلی و یا سپرهای جنگی دوران باستان دارد. این ساز از دوصفحه‌ بیضی شکل از جنس فلز تشکیل شده است ، که به صورت قرینه به هم چسبانده می‌شوند.

همه چیز درباره تاریخچه هنگ درام

چرا هنگ درام گران است؟

علت گرانی این ساز سخت و زمانبر بودن ساخت ساز و تعداد کم سازندگان آن در سراسر دنیاست این روزها روز به روز به طرفداران این ساز که اکثرا از قشر جوان هستند اضافه میشود اما با اینهمه تعداد سازندگان آن در کل جهان حدود 200 نفر میباشد انتخاب فلز و آلیاژ منایب برای ساخت این ساز احتیاج به زمان و وقت زیادی دارد این ساز در کارگاه به صورت دست ساز تولید می‌شود.
 یکی از مراحل سخت فرآیند تولید هنگ درام رسیدن به نت‌ها با کوک درست است، ساخت هنگ کمی زمان بر است که دقت مهارت و حوصله زیادی میخواهد تا ساز به صدای اصلی خود برسد و نت های آن به درستی تنظیم شود 

چرا هنگ درام گران است؟

صدای ساز هنگ درام

صدای هنگ‌ درام صدایی خاص و آرامش بخش است. زیباییه صدای این ساز به دلیل داشتن هارمونیک‌های فراوانی که در تک ‌تک نت‌های آن وجود دارد. همچنین ، چون بدنه‌ این ساز یکپارچه است ، وقتی نتی را به تنهایی به صدا درمی‌آورید ، دیگر نت‌ها نیز با شدت کمی به لرزش درمی‌آیند. همین موضوع صدای هنگ دارم را بسیار گرم و دلنشین کرده است.
نواختن هنگ‌درام از خریدن آن آسان‌تر است؛ البته بستگی دارد بخواهید آن را در چه سطحی بنوازید. یک نوازندگی حرفه‌ای و تاثیرگذار که اهل فن موسیقی از آن لذت ببرند قطعا تمرین زیاد، ممارست و شناخت خوبی از موسیقی می‌خواهد. اما اگر موزیسین حرفه‌ای نباشید هم از همان اولین روزها می‌توانید صدای دلنشینی تولید کنید و باعث شگفت‌زندگی اطرافیان‌تان بشوید.

صدای ساز هنگ درام

همه چیز درباره نگه داری هنگ درام

پس از خرید هنگ درام با دقت و مراقبت با ساز برخورد کنید. هنگ‌ درام با توجه به این که سازی است از فلز سخت ، ولی رینگ‌های ساز یا همان فرورفتی و برجستگی‌های صفحه رویی ، نازک و آسیب پذیر میباشند. همچنین ضربه شدید و محکم باعث میشود نت‌های آن از کوک خارج شود. دقت داشته باشید در زمان نوازندگی این ساز از داشتن انگشتر و دستبند که باعث خط و خش بروی ساز میشود و زیبایی آنرا تحت تاثیر قرار می‌دهد خودداری کنید 

همه چیز درباره نگه داری هنگ درام

هنگ درام سازی برای مبتدی تا حرفه ای

تفاوت کوک هنگ درام با دیگر سازها این است که کوک هنگدرام ثابت میباشد و مانند سازهای دیگر ، به صورت دستی قابل تغییر نیست و اغلب به صورت دیاتونیک ساخته میشود. این ساز دارای یک حالت صدایی است و در صورت تمایل میتوانید گام مورد نظر خود را انتخاب کنید ، تا صدای ساز طبق سلیقه و کاربرد شما باشد. گام هنگ درام ها معمولا رِ مینور است ، اما سازندگان حرفه‌ای شکل‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی را میسازند تا نوازندگان این ساز به راحتی ساز مورد نظر خود را انتخاب کنند. هنگ درام در حالت عادی دارای ۸ یا ۹ نت است که یک نت اصلی آن در وسط قرار گرفته و صدایی پرحجم و بیس دارد و باقی نت‌ها در اطراف نت اصلی قرار گرفته اند.
هنگ درام ها گاهی به صورت ویژه برای نوازندگان حرفه ای ساخته میشوند ، که تا ۱۶ نت هم میتوانند باشند و ۲ عدد نت اصلی یا بیس داشته باشد و چندین نت ساز در صفحه پایینی آن قرار میگیرد.  از سازهای هم خانواده هنگ درام میتوان به تانگ درام اشاره کرد. این ساز از لحاظ ساختاری شبیه هنگ درام است ، اما صدای تیزتر و کم عمق تری داشته و اندازه آن کوچکتر است.

هنگ درام سازی برای مبتدی تا حرفه ای

سوالات متداول

  • مدت زمان یادگیری هنگ درام چقدر است؟

    پاسخ این سوال به عوامل بسیاری بستگی دارد اما به طور کلی اگر شما در طول روز نیم الی یک ساعت تمرین مفید داشته باشید، در طول شش ماه اول نواختن قطعات ابتدایی و ساده را خواهید آموخت.

  • چگونه هنگ درام را از زنگ زدگی محافظت نماییم؟

    بهترین راه برای جلوگیری از زنگ زدگی چرب نمودن ساز بصورت دوره ای است. برای چرب نمودن هنگ درام شما نمی توانید از هر روغنی استفاده نمایید. هر سازنده ای روغن مخصوص خود را برای استفاده توصیه می کنند.

  • بهترین گام برای یادگیری هنگ درام کدام است؟

    بهترین پیشنهاد برای شروع یک گام مینور مثل گام کورد هست.

تماس بگیرید