X

زبان انگلیسی

02634414938 تلفن تماس
زبان انگلیسی
با یادگیری هر زبانی، دروازه دنیای جدیدی به روی انسان باز می‌شود.
آموزشگاه نارون
آموزشگاه نارون

مهارت در هر زبانی اهمیت زیادی دارد اما مهارت در زبان انگلیسی یکی از موثرترین راه‌ها برای ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر شغلی و زندگی خصوصی شما است. انگلیسی یکی از پراستفاده‌ترین زبان‌ها در سطح جهان است و بیش از یک و نیم میلیارد نفر در جهان به آن صحبت می‌کنند. گذشته از این، اکثریت این افراد، بومی‌زبان انگلیسی نیستند. برعکس انگلیسی را دقیقا به این خاطر یاد گرفته‌اند که کاربرد زیادی دارد و به همین جهت برای درک بهتر فرهنگ کشورهای مختلف و ارتباط داشتن با افرادی از سراسر جهان مفید است. درواقع انگلیسی، زبانی بین‌المللی یا «lingua franca» است؛ دیکشنری آکسفورد این عبارت را به این شکل تعریف کرده است: «زبانی که به شکل زبان مشترک بین سخن‌ورانی اختیار شده که زبان‌های مادری‌شان متفاوت است».

دلایل تاریخی پیچیده‌ای در پس قرار گرفتن انگلیسی به عنوان زبان مشترک جهان نهفته است که از بین آن‌ها می‌توان به شبکه‌های تجاری جهانی بزرگ انگلیسی و نیاز انگلستان به اینکه مستعمراتی مانند هند بتوانند به این زبان صحبت کنند، اشاره کرد. صعود ایالات متحده آمریکا به جایگاه یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان و شاید فرهنگ بسیار تاثیرگذارش نیز جایگاه این زبان را محکم‌تر کرد، چراکه انگلیسی آمریکایی به زبان اصلی تجارت و حتی تکنولوژی، اینترنت، موسیقی، فیلم‌های سینمایی، تلویزیون و غیره تبدیل شد. بنابراین بی‌توجه به اینکه انگلیسی زبان مادری‌ شما هست یا آن را به عنوان زبان دوم یاد گرفته‌اید (یا در حال یادگیری‌اش هستید)، همیشه می‌توانید از ارتقای مهارت خود در این زبان مشترک جهانی سود ببرید.

انگلیسی بیش از هر زبان دیگری درهای جهان را به سوی شما می‌گشاید، چه به کشورهای انگلیسی‌زبان مثل آمریکا یا انگلستان سفر کنید چه در صعنت گردشگری و مهمان‌یاری کشورهای دیگر فعالیت کنید. مهارت در زبان انگلیسی می‌تواند ارزشی حیاتی در مهارت‌های ارتباطی شما برای کسب‌وکار هم داشته باشد، خصوصا اگر در صنعت تکنولوژی یا صنایع جهانی دیگر فعالیت دارید. حتی اگر گویش‌ور بومی هم هستید، همیشه می‌توانید ایجاز کلام و قلم نگارش خود را بهبود بدهید و به کمک آن همه‌چیز را، از ایمیل گرفته تا چشم‌انداز شغلی‌ خود در صنعت انتشارات بهبود بدهید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید