X

برگزاری انواع کلاس‌های تابستانی در کرج

02634414938 تلفن تماس
کلاس‌های تابستانی در کرج

برگزاری کلاس‌های تابستانی و دوره‌های آموزشی و سرگرم‌کننده برای کودکان و نوجوانان با هدف پرورش خلاقیت و استعدادیابی توسط آکادمی نارون در کرج انجام می‌گیرد.

آموزشگاه نارون
آموزشگاه نارون

اگر چنانچه به دنبال بهترین کلاس‌های تابستانی برای کودکان و نوجوانان خود هستید و درصدد تقویت مهارت‌های فرزندانتان می‌باشید، آکادمی آموزشی نارون یک انتخاب فوق‌‌العاده خواهد بود چرا که این آموزشگاه در قالب برگزاری کلاس‌های مختلف، در یک محیط شاد و خلاق، در مسیر رشد و تعالی فرزندان این سرزمین گام برمی‌دارد. 

خلق و نوآوری علاوه بر اینکه می‌تواند سبب افزایش حس اعتماد به نفس در فرزندانمان گردد، سبب می‌شود تا از لحاظ ذهنی و اجتماعی نیز در مسیر صحیح‌تری قرار بگیرند. این فرآیند یادگیری در صورتی که مستمر و همیشگی باشد، به طرز چشمگیری قدرت تجزیه و تحلیل فرزاندانمان را نیز تقویت می‌نماید. در ادامه این مقاله از وب سایت آکادمی نارون، به معرفی انواع کلاس‌ها و برنامه‌های این موسسه باشکوه می‌پردازیم. 

برگزاری کلاس‌های تابستانی در کرج

آموزش نقاشی در آکادمی نارون در کرج

کلاس نقاشی آکادمی نارون کرج

در آموزشگاه نارون، با برخورداری از فضایی ایمن و آرام، پرورش خلاقیت و شادی فرزندان رقم می‌خورد. آموزش نقاشی و مهارت‌های رنگ آمیزی توسط کادر اساتید جوان و خوش قریحه انجام می‌شود. 
یکی از گزینه‌های کشف استعداد فرزندان، هنر نقاشی است که نقش بسیاری در درک احساسات و عواطف کودکانمان ایفا می‌نماید. 

آموزش موسیقی در آکادمی نارون در کرج

آکادمی نارون با بهره‌گیری از بهترین اساتید حال حاضر در کرج، آموزش انواع سازهای موسیقی اعم از کلاویه، زه‌ای و کوبه‌ای را به افراد ارائه می‌دهد. 
بهترین سن آموزش موسیقی از دوران کودکی حدودا 4 سال به بالا می‌باشد که با توجه به نوع علاقه، فراگیری ساز یا موسیقی موردنظر آغاز می‌شود. در این آکادمی تلاش می‌شود تا متدها و تکنیک‌های آموزشی، به صورت حرفه‌ای، منظم و دقیق ارائه شود. 

آموزش زبان در آکادمی نارون در کرج

آموزشگاه زبان در نارون

کلاس‌های زبان آموزشگاه نارون به صورت گروهی و خصوصی در کرج برگذار می‌گردد. این کلاس‌ها از 5 سال به بالا شروع می‌شود. سرعت فراگیری درس‌های زبان انگلیسی در کلاس‌های حضوری بالاتر است اما در کلاس‌های گروهی امکان تبادل نظر و یادگیری در جمع دوستان میسر است. 
آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان فراهم گردیده است. هم‌چنین کلاس‌های آیلتس با فراگیری نکات مهم و کاربردی نیز قابل ارائه خواهد بود. 


آموزش رباتیک در آکادمی نارون در کرج

آموزش رباتیک

آکادمی نارون در کرج، کلاس‌های تخصصی رباتیک را به عنوان نمایندگی رسمی شرکت روبوکد تهران برگذار می‌نماید. 
آموزش رباتیک مزایای بسیاری برای تمامی دانش‌آموزان در انواع رده‌های مختلف سنی دارد؛ مزایایی همچون افزایش خلاقیت، پرورش هوش و تمرکز و.. 

آموزش روبیک در آکادمی نارون در کرج

آموزش روبیک در کرج

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین ورزش‌های فکری در بین کودکان و نوجوانان، مکعب روبیک است که در آموزشگاه نارون در کرج، بهترین روش برای آموزش این بازی جذاب تدارک دیده شده است. این کلاس برای تمامی سنین می‌باشد و اساتید روش‌ها و نکات حرفه‌ای آن را آموزش می‌دهند. 

آموزش چرتکه در آکادمی نارون در کرج

آموزش چرتکه

چرتکه یکی از قدیمی‌ترین ابزارها برای محاسبه ریاضی و اعداد است. از طریق آموزش این وسیله در آکادمی نارون در کرج، با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، توانایی یادگیری محاسبات ریاضی به شدت پرورش می‌یابد. 

آموزش تئاتر در آکادمی نارون در کرج

شرکت در کلاس‌های تئاتر آکادمی نارون در کرج، به طور مستقیم بر روی ارتباطات فردی و اجتماعی و هم‌چنین تقویت اعتماد به نفس و روابط انسانی، تاثیرگذار خواهد بود. شخص با قرار گرفتن در گروه‌های تئاتر می‌تواند بر روی اعتماد به نفس، غلبه احساسات و رفع اضطراب کار کند و علاوه بر اینکه سرگرم کننده است سبب پرورش و گسترش قوه تخیل، یادگیری و تمرکز می‌گردد. 

آموزش ارف کودکان در آکادمی نارون در کرج

با توجه به این امر که کودکان عاشق بازی هستند، می‌توان در خلال بازی، هنر سرگرم کننده و فوق العاده ارف را نیز گنجاند تا هم آموزش و یادگیری و هم بازی کردن تحقق یابد. در آکادمی نارون در کرج، کلاس‌هایی رای آموزش ارف نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. 
در این کلاس‌ها، مربیان و اساتید به عنوان هدایت‌گر گروه رفتار می‌کند و از کودکان به عنوان نوازنده گروه استفاده می‌نماید. 


آموزش کاردستی و سفال‌گری در آکادمی نارون در کرج

سفال‌گری یکی از بهترین رشته‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان است که در آموزشگاه نارون در کرج آموزش داده می‌شود. علاوه بر این که سفال‌گری و کاردستی، سرگرمی محسوب می‌گردد، سبب می‌شود تا یک رشته هنری جذاب را نیز فرابگیرند. 

آموزش شاهنامه خوانی در آکادمی نارون در کرج


کلاس‌های شاهنامه خوانی در نارون کرج با حضور اساتید برتر ادبیات و شاهنامه ‎‌خوانی برگذار می‌شود. این کلاس‌ها آنچنان جذابیتی برای کودکان دارد که سبب شده سیل عظیمی از درخواست والدین ایجاد شود.  

نحوه برگزاری کلاس‌های تابستانی نارون در کرج

کلاس‌های تابستانی آکادمی نارون به دو صورت پکیج و تک کلاس برگذار می‌گردد. کلاس‌های پکیج شامل کلاس‌های زبان، نقاشی، کاردستی و سفال، شاهنامه خوانی، تئاتر، رباتیک، چرتکه، مهارت‌های زندگی، ارف و موسیقی جمعی خواهد بود که علاوه بر این موارد، انکان برگزاری دو کلاس ورزش شنا و آمادگی جسمانی در سالن ورزشی سپاه و استخر سپاه وجود دارد. 

زمان برگزاری کلاس‌های تابستانی نارون در کرج

کلاس‌های تابستانی از ساعت 8 صبح آغاز می‌گردد و تا ساعت 2 بعدازظهر نیز ادامه دارد. شایان ذکر است که امکان حضور بچه‌ها از ساعت 7:30 تا 3 بعدازظهر در مجموعه میسر می‌باشد. 
کلاس‌های واحد مجموعه از ساعت 3 بعداز ظهر تا 8 شب شامل کلاس‌های نقاشی، سیاه قلم، موسیقی، رباتیک، روبیک، چرتکه و مهارت‌های زندگی خواهد بود. 
نکته حائز اهمیت این است که امکان استعدادیابی برای همه سنین ( از سه سال به بالا) پیش از شروع کلاس‌ها فراهم گردیده است. 

سخن پایانی

توجه به برهه‌ای از زندگی فرزندانمان که سبب می‌شود استعدادهایشان کشف شود و در پی آن بتوانند مسیر زندگی خود را بیایند، بسیار حائز اهمیت است. 
آکادمی نارون با برگزاری انواع کلاس‌ها و برنامه‌های جذاب و مفرح، فرصت آموزش و یادگیری را فراهم نموده است. جهت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان آموزشگاه در ارتباط باشید.  
 

 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید