X

کلاس نقاشی کودکان در کرج

02634414938 تلفن تماس

کلاس نقاشی کودکان به صورت تخصصی در آموزشگاه نارون ارائه می‌شود. این دوره آموزشی بسیار ارزشمند است و تاثیر بسیاری در آینده کودکان ایفا می‌نماید. فراگیری نقاشی علاوه بر اینکه کودک را خوش ذوق می‌کند، سبب می‌شود تا در ایده پردازی نیز موفقیت داشته باشد. از این رو، آموزشگاه نقاشی کودکان نارون، از طریق مربیان دارای تجربه و علاقه‌مند به این حوزه، اقدام به برگزاری کلاس نقاشی کودکان می‌نماید. 

کلاس نقاشی کودکان و پرورش خلاقیت در آموزشگاه نارون

آموزشگاه نارون با فراهم آوردن محیطی امن، آرام و شاد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کلاس نقاشی کودک را برگزار می‌کند. پرورش خلاقیت شادی و آرامش کودکان هدف ماست و در کنار آن آموزش نقاشی و متدهای رنگ آمیزی نیز با آموزش اساتیدی خلاق، جوان و شاد ارائه می‌گردد.

فواید آموزش نقاشی به کودکان

نقاشی یک هنر است. یکی از گزینه هایی که برای کشف استعداد و ویژگی های منحصر به فرد کودکان وجود دارد نقاشی است. در بعضی موارد ممکن است نقاشی هنر مورد علاقه فرزند دلبند شما نباشد اما مطمئنا فواید فراوانی برای شما و کودک شما دارد.

به طور کلی فواید اصلی نقاشی عبارت است از:

  1. سرگرم کننده و پر هیجان برای کودکان

  2. تقویت کننده ماهیچه های دست کودک 

  3. هماهنگ کننده چشم و دست و نرون های مغزی کودک برای کشیدن و رنگ کردن 

  4. پرورش خلاقیت و کشف استعدادهای کودکانمان 

  5. کمک به کودک در بیان و ابراز احساساتشان (با استفاده از رنگ‌ها میتوانند احساسات درونی خود را آشکار کنند)

روان شناسی نقاشی کودکان چیست ؟  

آموزش نقاشی کودک در کرج 

این روزها نقاشی و رنگ آمیزی نقش بسزایی در آرامش و پرورش احساسات ما و فرزندانمان بازی میکند. ما در کلاسهای آموزشگاه نقاشی در کرج آکادمی نارون سعی بر این داریم تا با آموزش متدهای مختلف رنگ آمیزی استعداد فرزندانمان را بیابیم تا راحت‌تر راه خود را در دنیای هنر بیابند.
متدهایی که منجر به کشیدن تابلوهایی زیبا و جذاب خواهد شد همانند موارد زیر است:

کلاس نقاشی کودکان آکادمی نارون در فضایی شاد و مهیج میزبان شما و کودکان و‌نوجوانان عزیزمان می‌باشد.

تماس بگیرید