X

کلاس‌های شاهنامه خوانی در کرج + هزینه کلاس شاهنامه خوانی

02634414938 تلفن تماس
کلاس شاهنامه خوانی در کرج

با شرکت در کلاس‌های شاهنامه خوانی آکادمی نارون از طریق یادگیری انواع داستان‌های پندآموز و آشنایی با اسطوره‌ها می‌توانیم درک دقیق‌تری نسبت به مفاهیم زندگی و مباحث اخلاقی داشته باشیم.

آموزشگاه نارون
آموزشگاه نارون

یکی از بی‌نظیرترین کلاس‌ها در مجموعه آکادمی نارون، کلاس‌های شاهنامه خوانی در کرج است که با بهترین اساتید در حوزه زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌گردد. هدف از برگزاری این کلاس‌ها که با استقبال غیر قابل وصفی نیز روبرو شده است، اشاعه و زنده نگه داشتن فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین است. از این رو کلاس شاهنامه خوانی برای کودکان در کرج به صورت تخصصی همراه با متن شاهنامه خوانی کودکان ابتدایی در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان بسیاری نیز دارد. بنابراین با توجه به اینکه این کلاس‌ها از استقبال عمومی برخوردار گشته است، در سنین کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با سیل عظیمی از درخواست‌ها روبرو شده‌ایم. 

شاهنامه علاوه بر اینکه از بهترین و ارزشمندترین آثار ادبی کهن ایران است، شناسنامه ما ایرانیان است که باید در حفظ و گسترش آن تلاشگر باشیم. اگر شما نیز به شاهنامه علاقه‌مندید و هنگام مطالعه آن سرشار از غرور می‌شوید، کلاس‌های شاهنامه خوانی آکادمی نارون در کرج را از دست ندهید. 

اهمیت شاهنامه خوانی 

علاوه بر مزایایی که دوره شاهنامه خوانی دارد، از طریق آشنایی با شاهنامه، می‌توان به مفاهیمی همچون عشق، رشادت، پهلوانی، دوستی، دفاع از خاک میهن، فنون بزمی، رسوم جشن‌ها و بسیاری دیگر از مسائل اخلاقی و تربیتی بیشتر با دقت بیشتری نظر افکند. شاهنامه یک اثر ادبی است که با پند و اندرز و درس‌هایی که در بر دارد، سبب می‌شود تا چیزهای بسیاری را به منظور بهبود زندگی فرابگیریم. 

دوره شاهنامه خوانی مناسب چه رده سنی است؟

آموزش و دوره شاهنامه خوانی برای تمام سنین اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌گردد. مهم نیست در چه بازه سنی باشید، کافی است در ورکشاپ شاهنامه خوانی آکادمی نارون شرکت کنید و بدانید که حضور در این کلاس‌ها برای شما یک امتیاز بزرگ محسوب می‌گردد. 

کلاس شاهنامه خوانی کودکان در کرج

یکی از بهترین و جامع‌ترین دوره‌ها در آکادمی نارون، کلاس شاهنامه خوانی برای کودکان در کرج است که تحت نظر اساتید به نام در حوزه ادبیات فارسی اجرا می‌گردد. با توجه به اینکه شاهنامه خوانی در کرج همراه با متن شاهنامه خوانی کودکان ابتدایی مورد درخواست بسیار زیادی در آموزشگاه نارون بوده است، این مجموعه تمام تلاش خود را نموده است تا به بهترین نحو به برگزاری این اثر مهم و تکرار نشدنی بپردازد.

به دلیل علاقه بسیار زیادی که در سنین مختلف برای شرکت در کلاس‌های شاهنامه خوانی در کرج وجود دارد، دوره شاهنامه خوانی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و دلنشین‌ترین دوره‌های آکادمی نارون گردیده است. 

کلاس شاهنامه خوانی بزرگسالان نیز تحت نظر اساتید باتجربه و معروف آکادمی نارون برگزار می‌گردد. شایان ذکر است که خواندن اشعار فارسی شاهنامه در این مجموعه با آوا و ملودی حماسی انجام می‌گیرد که بسیار جذاب و دلنشین می‌باشد.

کلاس شاهنامه خوانی بزرگسالان

کلاس شاهنامه خوانی بزرگسالان برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به فراگیری شاهنامه و شاهنامه خوانی و دوستدار ادب پارسی هستند، نیز در آکادمی نارون برگزار می‌گردد. شایان ذکر است که شمار افرادی که در این کلاس شرکت می‌کنند، در هر دوره رو به افزایش است. 

مزایای کلاس‌های شاهنامه خوانی برای کودکان و بزرگسالان در کرج

  • آشنایی با اساطیر ایرانی در کلاس شاهنامه‌ خوانی

در تمامی فرهنگ‌ها و آثار ادبی دنیا، اسطوره‌ها از جایگاه بالایی برخوردار بوده‌اند و همواره مورد مدح و ستایش قرار گرفته‌اند. شاهنامه فردوسی نیز یکی از کتاب‌هایی است که در سراسر آن اسطوره‌ها حضور دارند. در کلاس‌های شاهنامه خوانی آموزشگاه نارون تمرکز اصلی به منظور بررسی شخصیت‌های ایرانی، ویژگی‌های اخلاقی آن‌ها و متن شاهنامه خوانی برای کودکان ابتدایی قرار داده شده است. 

  • انتقال از نسلی به نسل دیگر در کلاس شاهنامه‌ خوانی

در کلاس‌های شاهنامه خوانی برای کودکان، انواع آموزش‌ها و آشنایی‌های لازم متناسب با شخصیت افراد ارائه می‌گردد. سپس به افراد به منظور اهمیت انتقال این اثر گرانبها توضیحاتی ارائه می‌گردد. از طریق تاثیر گذاشتن بر اطرافیان، می‌توان اثری همچون شاهنامه را معرفی نمود و میل و اشتیاق به گسترش آن را در سطح اطرافیان و جامعه ایجاد نمود. 

  • آشنایی با پادشاهان ایران کهن در کلاس شاهنامه‌ خوانی

در شاهنامه، داستان سرایی به کرات دیده می‌شود. توصیف‌های دقیق و بی‌نظیر از انواع رفتار و کردار پادشاهان در شاهنامه دیده می‌شود. در کلاس‌های شاهنامه خوانی کودکان ابتدایی به توضیحاتی راجع به رفتار پادشاهان ایران باستان پرداخته می‌شود که یکی از دلنشین‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های شاهنامه می‌باشد.

  • تجلیل آثار ارزشمند ایران باستان در کلاس شاهنامه‌ خوانی

نمی‌توان منکر این قضیه شد که در هر جامعه‌ای آثار ادبی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه ما ایرانیان فرهنگ و تمدن باشکوهی در گذشته داشته‌ایم، مطالعه آثار ادبی گذشته‌مان می‌تواند راهگشا باشد. در کلاس‌ شاهنامه خوانی بزرگسالان آکادمی نارون به شکل تاثیر گذاری مطالعه این اثر قدیمی جاودانه انجام می‌گیرد. 

  • آشنایی با نحوه نگارش پارسی در کلاس شاهنامه‌ خوانی

نوع نگارش زبان پارسی در تک تک ابیات شاهنامه به چشم می‌خورد که با دقت و ظرافت بسیار زیادی انجام شده است. در کلاس‌های شاهنامه خوانی در کرج به نحوه نگارش پارسی قدیم و انواع تکنیک‌های شعر سرایی توجه بسیاری می‌شود. 

  • یادگیری داستان‌های پندآموز در کلاس شاهنامه‌ خوانی

داستان در تمامی سنین زندگی انسان امری غیر قابل انکار وبا اهمیت است. در داستان‌های شاهنامه، عبرت آموزی و پند و اندرز به چشم می‌خورد. در کلاس‌های شاهنامه خوانی به بسیاری از این داستان‌های پند آموز پرداخته می‌شود که می‌توان با الهام گیری از نکات آن، برای بهبود زندگی تلاش نمود. 

  • ستایش نیکی و نکوهش بدی در کلاس شاهنامه‌ خوانی

فردوسی در بیشتر ابیات شاهنامه با ظرافت بسیاری مرز بین خوبی و بدی را نشان داده است همین امر یکی از دلایل عبرت آموزی و پند آموز بودن این اثر فوق العاده است. در کلاس‌های شاهنامه در آکادمی نارون کرج با دقت و توجه بیشتری به این ابیات، سعی شده است تا ستایش نیکی و نکوهش بدی که در شاهنامه به چشم می‌خورد، پررنگ‌تر و بیشتر پرداخته شود.

هزینه کلاس شاهنامه خوانی در کرج

هزینه کلاس‌ شاهنامه خوانی که در آکادمی نارون در کرج برگزار می‌گردد، با توجه به اینکه برای طیف گسترده‌ای از سنین اعم کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌باشد، هر یک از این دوره‌ها هزینه متفاوتی را شامل می‌شود. به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر با کارشناسان آکادمی نارون در ارتباط باشید و مشاوره بگیرید.

چرا دوره شاهنامه خوانی آکادمی نارون را انتخاب کنیم؟

از جمله دلایلی که سبب شده است تا آکادمی نارون تحت عنوان بهترین مجموعه برای دوره آموزش شاهنامه خوانی معرفی گردد، این است که دارای جامع‌ترین مجموعه شاهنامه خوانی در کرج است و این دوره را برای تمامی رده‌های سنی همچون کودک، نوجوان و بزرگسال ارائه می‌نماید. 

این آموزشگاه، بالاترین تعداد هنرجو را به نسبت سایر آموزشگاه‌ها دارد که همین امر سبب شده است تا محبوبیت دو چندانی کسب نماید و به عنوان بهترین آموزشگاه شناخته شود. 

سخن آخر

هر یک از کلاس‌ها و آموزش‌هایی که در مجموعه آکادمی نارون برگزار می‌گردد، با هدف گذاری خاصی انجام می‌گیرد. کلاس‌های شاهنامه خوانی در کرج با اهدافی همچون آشنایی بیشتر با ادبیات و زبان پارسی ایران زمین، ایجاد علاقه و ترویج فرهنگ شاهنامه خوانی، یادگیری مهارت‌های حرکتی و نمایشی در کودکان و.. می‌باشد. 


  • مزایای کلاس‌های شاهنامه خوانی چیست؟

    شرکت در کلاس‌های شاهنامه خوانی آکادمی نارون، از مزایای بسیاری برخوردار است، من جمله:

    • آشنایی با اساطیر ایرانی در کلاس شاهنامه‌ خوانی
    • انتقال از نسلی به نسل دیگر در کلاس شاهنامه‌ خوانی
    • آشنایی با پادشاهان ایران کهن در کلاس شاهنامه‌ خوانی
    • آشنایی با نحوه نگارش پارسی در کلاس شاهنامه‌ خوانی
  • هزینه شرکت در کلاس‌های شاهنامه خوانی چقدر است؟

     کلاس‌های شاهنامه خوانی با توجه به سن افراد و برخی عوامل دیگر برگزار می‌گردد. برای کسب اطلاعات از میزان هزینه دوره‌های شاهنامه خوانی با کارشناسان آکادمی نارون در ارتباط باشید.

  • در آکادمی نارون کلاس شاهنامه خوانی برای چه طیف سنی برگزار می‌گردد؟

    کلاس شاهنامه خوانی مجموعه نارون برای کودکان و بزرگسالان برگزار می‌گردد. 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید