X

آموزش زبان انگلیسی کودکان در کرج - آموزشگاه نارون

02634414938 تلفن تماس
آموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با کمک بهترین اساتید دوره دیده و بهترین روش‌ها و متدهای آموزشی همراه با موسیقی، فیلم و بازی در آکادمی آموزشی نارون در کرج انجام می‌گیرد.

آموزشگاه نارون
آموزشگاه نارون

اساسا چقدر با اصول آموزش زبان به کودکان آشنا هستید؟ بهترین روش آموزش زبان به کودکان چیست؟ چرا آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید در این درجه از اهمیت باشد؟

 آموزش زبان انگلیسی به کودکان از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است از این رو لازم است در کلاس‌های آموزش انگلیسی کودکان، فرآیند ارائه مطالب آموزشی همراه با موسیقی، بازی‌های جذاب و کار گروهی همراه باشد. با توجه به این نکته که سنین 7 تا 12 سال بهترین سن برای شروع یادگیری زبان انگلیسی است و توانایی یادگیری کودکان در بالاترین حد خود قرار می‌گیرد، والدین به دنبال یافتن روش‌های جدید و جذاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌باشند. 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در آکادمی نارون کرج

پروسه آموزش زبان انگلیسی به کودکان بسیار چالش برانگیز است بدین معنا که آموزش زبان امری انتزاعی است در مقابل کودکان کودکان به امور عینی و ملموس علاقه بیشتری دارند.  بنابراین یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان باید کاملا به نحو اصولی و صحیحی انجام گیرد در غیر این صورت هم کودکان از یادگیری دلسرد می‌شوند و هم اینکه مدت زمان آموزش زبان بسیار طولانی خواهد شد.

آموزش زبان در آکادمی آموزشی نارون در کرج برای کودکان 5 سال به بالا با کتاب‌های Tiny Talk آغاز می‌گردد. برای یادگیری بهتر و اثر گذاری بیشتر توصیه می‌شود  کودکان از همین سن 5 سالگی یادگیری زبان انگلیسی را شروع نمایند.

بهترین سن برای آموزش زبان به کودکان 

طی تحقیقاتی که به عمل آمده است، بهترین سن یادگیری زبان برای کودکان، سن 7 تا 12 سالگی است. یادیگری زبان انگلیسی هر چقدر در سنین پایین‌تر انجام شود، بهتر است. به همین دلیل تاکید بسیاری بر آموزش زبان به کودکان در سنین پایین‌تر به ویژه زیر 10 سالگی وجود دارد. آکادمی نارون با بهره گیری از اساتید باتجربه و متدها و ابزارهای آموزشی متنوع برای کودکان از قبیل موسیقی و بازی سعی نموده است تا شرایط ایده‌آلی را برای آموزش کودکان فراهم نماید.

کلاس های زبان خصوصی و گروهی کودکان آموزشگاه نارون در کرج

کلاس‌های زبان آموزشگاه نارون به دو صورت خصوصی و گروهی درحال برگزاری است. انتخاب هر یک از این کلاس‌ها با توجه به تمایل و شرایط افراد می‌باشد اینکه می‌خواهند در کلاس های خصوصی با سرعت بیشتری پیش بروند یا اینکه در جمع دوستان و همکلاسی‌های زبان نارونی خود، همه مهارت‌ها را فرا بگیرند.

مزایای کلاس‌های زبان انگلیسی آکادمی نارون در کرج

  1. بهره مندی از اساتیدی که برای آموزش کودکان دوره دیده‌اند.

  2. برگزاری کلاس‌های شاد و تعامل برانگیز

  3. آموزش مهرات‌های کار تیمی و یادگیری روابط اجتماعی

  4. ارائه مدرک معتبر پس از پایان دوره

  5. برگزاری جلسات ماهانه جهت آگاهی رسانی به والدین از روند پیشرفت کودکان

بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان 

با توجه به آگاهی والدین نسبت به تاثیر یادگیری زبان در سنین پایین و کودکی، علاقه و تمایل آن‌ها به آموزش کودکانشان افزایش یافته است. در طی این مسیر، روش آموزش کودکان دارای ترفندهایی است که لازم است به آن توجه شود.

بازی و سرگرمی

یکی از مهم‌ترین علاقه مندی‌های کودکان، بازی است در صورتی که در کنار بازی، آموزش قرار گیرد، از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار خواهد گشت. 

استفاده از فیلم 

استفاده خلاقانه از فیلم و ویدئو تاثیر بسیار زیادی در روند فراگیری زبان کودکان دارد. از جمله ویژگی‌های فیلم‌ها این است که امکان آموزش زبان انگلیسی با جذابیت بیشتر را فراهم می‌کند.

داستان و یا قصه شب انگلیسی

می‌توان به عنوان قصه شب برای کودک، از واژه‌ها و کلماتی که یاد گرفته است، استفاده نمود تا آن لغات بیشتر و بهتر در ذهن کودک باقی بماند. 

تکرار لغات

یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، تکرار لغات توسط کودک است. 

استفاده از کلمات 

یکی دیگر از روش‌های ایجاد علاقه مندی در کودکان این است که فرزند تشویق شود تا هر هفته کلمات جدیدی را که یاد می‌گیرد را به عنوان برچسب بر روی وسیله مد نظر بچسباند و هر روز کلمات جدید از فرزند پرسیده شود. 

سخن آخر

در این مطلب تلاش نمودیم تا به ذکر مهم‌ترین نکات آموزش زبان کودکان بپردازیم. با توجه به این امر که کارشناسان و محققان تاکید بر یادگیری زبان در دوران کودکی دارند، این امر تنها با آموزش درست و اصلی امکان پذیر است در غیر این صورت نتیجه عکس می‌دهد و کودک از آموزش زبان دلسرد می‌گردد. 

 


  • خلاقیت در آموزش زبان انگلیسی به کودکان چقدر اهمیت دارد؟

    با توجه به این که بچه‌ها زودتر از بزرگسالان خسته می‌شوند، باید مراقب باشیم تا حوصله آن‌ها در حین یادگیری زبان سر نرود! به همین دلیل خلاقیت در آموزش زبان انگلیسی به آن‌ها حرف اول را می‌زند.

  • چرا آموزش زبان را باید از سن پایین شروع کرد؟

    از نظر محققین بازه زمانی طلایی یادگیری زبان انگلیسی کودکان از سنین 6 سالگی شروع می‌شود و تا دوران بلوغ ادامه دارد. نکته مهم این است که کلاس زبان انگلیسی کودکان در این سنین باید آن‌قدر سرگرم‌کننده باشد تا حتی متوجه نشوند در حال آموزش هستند!

  • جزوه‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان تا چه اندازه مفید هستند؟

    جزوات آموزشی در صورتی که به صورت حرفه‌ای طراحی شده باشند نقش مفیدی در یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان دارند.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید