X

آموزشگاه هنری در کرج

02634414938 تلفن تماس
آموزشگاه هنری کرج

آموزشگاه هنری نارون در کرج، با برگزاری انواع کلاس‌های هنری همچون موسیقی، نقاشی، روانشناسی و.. توانسته است در کنار خدمات هنری، خدمات فرهنگی و روانشناسی را نیز به هنرجویان و علاقه‌مندان ارائه دهد. 

آموزشگاه نارون
آموزشگاه نارون

هنر از با ارزش‌ترین دارایی‌های یک جامعه است که هر یک از اعضای آن وظیفه دارند برای حفظ و اعتلای آن بکوشند. آموزشگاه نارون به عنوان یکی از آموزشگاه‌های هنری در کرج، توانسته با استفاده از کادر حرفه‌ای و باتجربه، تبدیل به بهترین آموزشگاه هنری در استان البرز شود. شایان ذکر است که آموزشگاه‌ هنری نارون یکی از برترین مراکز به منظور رشد و پرورش خلاقیت و هنرهای جامعه است و توانسته است با برگزاری کلاس‌های هنری، نقش پررنگی در حفظ هنر این مرز و بوم و هم‌چنین انتقال آن به نسل‌های دیگر داشته باشد. 

آموزشگاه نارون علاوه بر اهتمام بر آموزش هنر و برگزاری کلاس‌های هنری، در دیگر حوزه‌ها و فیلدها همچون آموزشگاه موسیقی، آموزشگاه نقاشی، آموزش زبان انگلیسی و.. نیز همیشه سرآمد بوده است که این امر با بهره‌مندی از اساتید خبره، کارشناسان و مدرسان به نام محقق گردیده است. 

این مجموعه به عنوان یک آموزشگاه فرهنگی و هنری توانسته است بهترین و کامل‌ترین خدمات را در جهت رشد و گسترش هنرهای جامعه ارائه دهد از این طریق است که فرهنگ و هنر هر ملت علاوه بر داخل کشور به دیگر کشورها نیز منتقل می‌گردد. 

هدف از برگزاری کلاس‌های هنری آکادمی نارون

هر یک از هنرهایی که در آموزشگاه نارون تدریس می‌شود، با هدف خاصی می‌باشد اما به طور کلی اهداف آموزش کلاس‌های هنری این مجموعه عبارت است از:

  • رشد و پرورش افراد نخبه در هنر

یکی از موارد مهم که به عنوان هدف تشکیل و برگذاری کلاس هنری نام برده می‌شود، پرورش نخبگان هنری می‌باشد. افراد با سطوح مختلف استعداد هنری، برای کسب موفقیت در یک مسیر طولانی و پیچیده قدم می‌گذارند. نقش آموزشگاه‌های هنری، کشف استعدادهای هنری می‌باشد. در درجه دوم رشد و پرورش این استعدادها آغاز می‌گردد. در واقع آموزشگاه‌های هنری، انواع استعدادها را در هر یک از فیلدها کشف کرده و پرورش می‌دهند. در صورتی که افراد دارای استعداد هنری به آموزشگاه هنری مراجعه نمایند و در حوزه مدنظرشان فعالیت کنند، قطعا به نخبه تبدیل می‌شوند. بنابراین یکی از مهم‌ترین اهداف و اقدامات آموزشگاه‌های هنری، پرورش نخبگان در حوزه هنر است. 

  • استعدادیابی

بسیاری از افراد دارای استعدادهای نهفته هستند و در صورتی که نسبت به استعدادهایشان، آگاهی پیدا نکنند، این استعدادها شناسایی نمی‌شوند و به مرور زمان دچار زوال می‌گردند. روند رشد و تکامل زمانی آغاز می‌گردد که افراد استعدادهای خود را کشف نمایند. هنر یکی از فیلدهایی است که علاوه بر استعدادیابی، سبب تقویت و رشد فرد نیز می‌گردد. در واقع حضور در مسیر آموزش‌های هنری خود به خود بهترین شرایط را برای شکوفایی استعدادها فراهم می‌نماید بنابراین زندگی فرد در مسیر صحیح و مورد علاقه‌اش قرار می‌گیرد. 

  • افزایش خلاقیت

از دیگر اهداف تشکیل آموزشگاه هنری، پرورش و رشد خلاقیت انسان است. در آموزش‌های مرتبط با هنر، خلاقیت نقش تعیین کننده‌ای دارد. لازم است بدانید که از الزامات و رازهای نهفته در بین هنرمندان،  برخورداری از خلاقیت است.آموزشگاه هنری به عنوان یک مرکز آموزشی سعی دارد تا میزان خلاقیت را در بین هنرجویانش افزایش و بهبود دهد. در تمامی سنین، خلاقیت بسیار راهگشا است اما در سنین کودکی کشف و افزایش خلاقیت تاثیر گذاری بیشتری در رشد و پرورش کودکان دارد. 

  • تلاش برای ماندگاری هنر در جامعه

هنرهای قدیمی رنگ و بوی فرهنگ و تمدن گذشته ما ایرانیان را به یاد می‌آورد، اما این هنرها در صورتی که از نسلی به نسل دیگر منتقل نشوند، رو به زوال و نابودی می‌روند. یکی از مهم‌ترین راهکارهای حفظ هنرهای قدیمی همچون گلیم بافی، آموزش‌هایی است که در بستر آموزشگاه‌های هنری ارائه می‌گردد. همگی به این موضوع واقف هستیم که اگر هاله کمرنگی از هنرهای قدیمی باقی مانده است به لطف حضور آموزشگاه‌های هنری است. 

گروه سنی برای آموزش هنر 

یکی از مواردی که ممکن است برای مخاطبان ایجاد سوال کند این است که چه گروه سنی برای آموزش هنر مناسب است؟ از جمله مواردی که سبب افزایش جذابیت در هنر و فراگیری آن شده است، این است که هنر هیچ گونه حد و مرزی ندارد و نقش سن در آن بی‌تاثیر است. در واقع آموزش هنر برای انسان‌ها بدون هیچ نوع محدودیتی اعم از سن و یا دیگر شرایط و خصوصیات، امکان پذیر است. 

اگر در دیگر حوزه‌های آموزشی جستجویی انجام دهیم، خواهیم دید که شرایط سنی و محدودیت در آن‌ها وجود دارد اما آموزشگاه‌های هنری بدون محدودیت در سن، کلاس‌های مختلف هنری را برای تمامی گروه‌های سنی همچون کودک، نوجوان، جوان و میانسال برگزار می‌نماید. 

شایان ذکر است که افراد در تمامی گروه‌های سنی باید از حداقل شرایط و میزان تسلط برخوردار باشند در غیر اینصورت بهتر است دوره‌های پیش نیاز را بگذرانند که این پیش زمینه‌ها نیز برای تمامی گروه‌ها بدون محدودیت می‌باشد. 

انواع کلاس‌های آموزشی هنری

با توجه به گستردگی و فراگیر شدن رشته‌های هنری، معرفی انواع کلاس‌های هنری کاری دشوار است. آموزشگاه‌های هنری با توجه به طرز دید خودشان، انواع شاخه‌های هنر را به هنرجویانشان معرفی می‌نمایند. در ادامه شاخه‌های آموزش هنر را تا حد امکان معرفی می‌نماییم. 

هنرترسیمی 

یکی از انواع هنر که بسیاری از افراد را مجذوب خود می‌کند و علاقه مندان بسیاری نیز دارد، هنرهای ترسیمی همچون نقاشی، عکاسی، طراحی می‌باشد. 

هنر موسیقی

شاخه موسیقی به دلیل گستردگی بسیاری که دارد، یک بعد خاصی از هنر را در بر گرفته است و ورود و کشف استعداد در این حوزه کمی طولانی خواهد بود. آموزش پیانو و آموزش گیتار از استقبال بیشتری در بین هنرجویان آموزشگاه نارون برخوردار گشته است. 

هنر تجسمی

یکی از حوزه‌های هنری که در جوامع و ملل بسیار مورد توجه قرار گرفته است، هنر تجسمی است که از جمله زیرشاخه‌های آن می‌توان به مجسمه سازی، دکوراسیون، معماری و.. اشاره نمود. 

هنر نمایشی

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین حوزه‌های هنری، هنر نمایشی است که می‌توان به هنر بازیگری، تئاتر و.. اشاره نمود. این شاخه از هنر از استقبال بی نظیری برخوردار گشته است.

معرفی آموزشگاه هنری نارون در کرج  

در آموزشگاه هنری نارون در کرج، انواع دوره‌ها، کارگاه‌ها، همایش‌ها و.. در انواع زمینه‌های مختلف هنری، فرهنگی، روانشناسی دایر می‌باشد. یکی از مزایای شرکت در این آموزشگاه، امکان استفاده از دوره‌های هنری در کنار دوره‌های فرهنگی می‌باشد.

به عنوان نمونه، دوره شاهنامه خوانی یکی از محبوب‌ترین دوره‌های فرهنگی در آموزشگاه هنری نارون است که مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفته است. حضور در دوره شاهنامه خوانی شرایطی را فراهم نموده است تا علاقه‌مندان علاوه بر اینکه در محفلی دوستانه گرد هم جمع می‌شوند، ارتباط تازه‌ای با ادبیات کهن ایران عزیزمان پیدا می‌کنند. 

کلاس‌های هنری آموزشگاه نارون در کرج

برگزاری کلاس‌های نقاشی برای سنین کودک، نوجوان، بزرگسال و روانشناسی نقاشی بزرگسال

برگزاری رشته‌های مختلف کلاس موسیقی برای کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال

برگزاری کلاس‌های تئاتر و بازیگری برای کودک و نوجوان

 


  • زمان شروع کلاس‌های هنری چه موقع است؟

    بلافاصله پس از ثبت نام، کلاس‌ها شروع می‌گردد. زیرا به هر هنرجو بصورت مجزا و درخور نیاز آموزش داده می‌شود.

  • هر جلسه کلاس چند ساعت است؟

    زمان هر کلاس در قسمت دوره‌های آموزشی و پس از انتخاب دوره مورد نظر قابل مشاهده است.

  • حداقل سن مورد نیاز جهت شرکت در دوره‌های کودکان و نوجوانان چیست؟

    4 الی 15 سال. موارد خاصی وجود دارد که قبل از شروع دوره، از کودکان 4 الی 6 سال تست نقاشی گرفته می‌شود و در صورت تایید کارشناس هنری، می‌توانند از کلاس‌های خلاقیت کودکان استفاده نمایند.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید