X

کلاس آموزش سفال‌گری در کرج

02634414938 تلفن تماس
کلاس سفالگری در کرج

دوره‌های آموزشی کلاسی‌های سفال‌گری در کرج توسط آموزشگاه نارون برای تمامی سنین اعم از کودکان و بزرگسالان برگذار می‌گردد. تمامی دوره‌ها و سرفصل‌ها توسط اساتید مطرح ارائه می‌شود.

آموزشگاه نارون
آموزشگاه نارون

سفال‌گری یکی از هنرهای ماندگار و اصیل است که مورد توجه و تمایل بسیاری از افراد در تمامی دوره‌ها بوده است. یکی از شاخه‌های مهم هنرهای دستی، سفال‌گری است. فراگیری سفالگری علاوه بر اینکه می‌تواند امری تفریحی و سرگرم کننده باشد، به عنوان یک شغل برای شما درآمدزایی نیز می‌کند بدین طریق می‌توانید یک شغل خانگی بسیار جذاب و پرسود را برای خودتان راه اندازی نمایید. 

کلاس سفالگری در کرج برای تمامی هم‌شهریان کرجی در آموزشگاه نارون برگذار می‌گردد. همه افرادی که علاقه به سفال‌گری دارند می‌توانند پس از گذراندن دوره‌های سفالگری از این هنر کسب درآمد کنند.

آموزش سفالگری برای کودکان در کرج

مسیر زندگی کودکان و استعدادهای درونی‌شان از همان دوران کودکی مشخص می‌شود بنابراین لازم است والدین توجه بیشتری به استعدادهای کودکان داشته باشند. یکی از تمایلات همه کودکان میل به ساختن و خلق کردن است. کلاس آموزشی سفالگری با توجه به اینکه با ساختن و خلق کردن در ارتباط است معمولا برای کودکان بسیار جالب و جذاب است از این رو با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو می‌شود. 

کلاس سفالگری این فرصت را در اختیار کودکان قرار می‌دهد تا استعدادهای درونی خود را شناسایی کنند و آن را به زیبایی هرچه تمام‌تر به منصه ظهور برسانند. کودکان سفال‌گری را هم به عنوان بازی و سرگرمی می‌بینند هم به عنوان کار و هنر بنابراین ساعت‌ها وقت خود را صرف آن می‌کنند. 

آیا آموزش سفال‌گری برای کودکان شرایط سنی خاصی دارد؟

کلاس‌های سفال‌گری برای کودکان از شرایط ویژه‌ای برخوردار است. لازم است کودکان علاقه و تمایل به شرکت در این دوره‌ها داشته باشند. از لحاظ سنی، شرایط خاصی مدنظر آموزشگاه نیست تنها لازم است کودک شما توانایی فراگیری و آموزش دیدن را داشته باشد. 

کلاس سفال‌گری برای بزرگسالان در کرج

کلاس‌های آموزشی سفال‌گری در کرج برای بزرگسالان این نوید را می‌دهد تا بتوانید از طریق شرکت در این کلاس‌ها، استعدادهای خود را شناسایی کنید و آن را پرورش یا تقویت نمایید. بدین ترتیب می‌توانید از مزایا و فوائد این دوره بهره‌مند شوید. شایان ذکر است که کلاس‌های سفال‌گری در کرج برای بزرگسالان علاوه براینکه می‌تواند جنبه سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت داشته باشد، می‌توان آن را به عنوان سرمایه‌گذاری تلقی نمود؛ سرمایه گذاری برای راه اندازی یک کسب و کار حرفه‌ای و پرسود. بنابراین پس از طی دوره‌های سفال‌گری می‌توانید یک شغل سودآور و یک کسب و کار درآمدزا داشته باشید. 

پیش نیاز شرکت در کلاس‌های سفال‌گری چیست؟

دوره آموزش سفال‌گری و ساخت ظروف هیچ پیش‌نیازی ندارد و هر آنچه نیاز به یادگیری باشد در دوره‌ها گنجانده شده است. 

دوره‌های آموزش سفال‌گری در آموزشگاه نارون در کرج

دوره‌های آموزش سفال‌گری در آموزشگاه نارون به نحوی تدارک دیده شده است که هر هنرجویی با هر میزان از استعداد بتواند به بالاترین حد از ساخت ظروف و نمونه‌های سفالی دست یابد. در این دوره‌ها هنرجو با ساخت گل آشنایی پیدا می‌کند، روش ساخت انواع ظروف را می‌آموزد و در نهایت می‌تواند ایده‌ها و طرح‌هایی که به ذهنش خطور می‌کند را بر روی ظروف و آثارش پیاده‌ سازی نماید. آموزش سفال‌گری در کرج شامل سه دوره مجزا می‌باشد که در ادامه راجع به شرایط آن توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

دوره مقدماتی آموزش سفال‌گری در کرج

در سطح مقدماتی، افراد اعم از کودکان و بزرگسالان با انواع خاک‌ها آشنا می‌شوند، کار با دستگاه را آموزش می‌بینند و می‌توانند خاک را به گل تبدیل نمایند. بدین طریق می‌توان اولین نمونه‌های کاری ساده خود را خلق نمود. همین امر انگیزه‌ای ایجاد می‌نماید تا با علاقه بیشتری، تمایل به سپری کردن این دوره و آغاز دوره‌های دیگر داشته باشید. 

دوره متوسطه آموزش سفال‌گری در کرج

هنگامی‌که به دروه متوسطه آموزش سفال‌گری رسیده‌اید بدین معنا است که توانسته‌اید اصول اولیه سفال‌گری را فرا بگیرید و یک نمونه ساده برای خود بسازید. در این سطح از کلاس‌های سفال‌گری در کرج نوبت به ساخت نمونه‌ها و آثاری می‌رسد که دارای پیچیدگی می‌باشند. در طی این دوره، مربیان و اساتید آموزشگاه نارون ساخت نمونه‌ها و محصولاتی که دارای پیچیدگی خاصی می‌باشند را آموزش می‌دهند. 

دوره پیشرفته آموزش سفال‌گری در کرج

کلاس‌های آموزش سفال‌گری در کرج بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. در این دوره، اساتید آموزشگاه نارون به صورت حرفه‌ای اصول سفال‌گری را به شما آموزش می‌دهند. بنابراین، شما در این دوره، با کسب تجربه از دوره‌های پیشین، می‌توانید اثری را خلق نمایید که در عین پیچیدگی‌های خاص، از ظرافت‌هایی نیز برخوردار است. در صورتی که بتوانید این دوره را با موفقیت به اتمام برسانید، می‌توانید برای کسب درآمد و آغاز یک شغل سودمند خودتان را آماده کنید. 

وسایل و ابزار موردنیاز سفال‌گری

  • میزکار

  • گل لویی‌دار 

  • ظرف آب

  • اسفنج

  • لیسه

  • صفحه‌گردان

با هنر سفال‌گری چه چیزهایی می‌توان خلق نمود؟

از طریق فراگیری هنر سفال‌گری می‌توان آثاری همچون ظروف سفالی را پدید آورد که علاوه بر اینکه بسیار زیبا و چشم نواز هستند، از لحاظ هنری نیز دارای ارزش فراوانی می‌باشند. این ظروف ساخته شده چون نماد و الگویی از فرهنگ و هنر ماندگار ایرانی است جلوه بسیاری دارد. 

چه تکنیک‌هایی به هنرجویان آموزش داده می‌شود؟

در آموزشگاه نارون، کلاس‌ها به صورت ترمیک برگذار می‌گردد. در هر یک از دوره‌های آموزش سفال‌گری تکنیک‌ها و ترفندهای مخصوصی آموزش داده می‌شود از قبیل: 

  1. حجم‌سازی

  2. نقس برجسته

  3. سفال‌گری با دست

  4. سفال‌گری با چرخ

  5. تکنیک‌های نقاشی بر روی سفال و ظروف سفالی

 


  • سفالگری چیست؟

    سفالگری به هنر ساخت ظروف سفالین گفته می‌شود که یکی از شاخه‌های مهم صنایع دستی است.

  • چند نوع گل در سفالگری وجود دارد؟

    در سفالگری بسته به تکنیک اجرا در کار ،انواع گل های مخصوص چرخکاری، کار با دست و حجم سازی در رنگ ها و درجه حرارت های پخت متفاوت وجود دارد.

  • علت ورز دادن گل چیست؟

    هواگیری و یکدست شدن گل


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید