X

برگزاری کلاس‌های تئاتر کودک و نوجوان در کرج

02634414938 تلفن تماس
کلاس تئاتر کودک و نوجوان در کرج

کلاس‌های تئاتر کودک در حال اجرا در کرج یکی از پر طرفدارترین کلاس‌های آموزشی است که در آموزشگاه نارون در کرج برگزار می‌گردد. هدف از این کلاس‌ها ایجاد تعامل بیشتر بین کودکان و نوجوانان، الهام بخشیدن، ایجاد چالش و افزایش اعتماد به نفس می‌باشد.

آموزشگاه نارون
آموزشگاه نارون

تئاتر که از واژه لاتین (Theater) گرفته شده است، در انواع فرهنگ‌ها و کشورها از قدمتی دیرینه برخوردار است. با این وجود تئاتر کودکان از پیشینه چندانی برخوردار نیست. تئاتر کودک از اوایل قرن بیستم قوت گرفت و از استانداردهای خاصی برخوردار نبود اما به مرور زمان بر میزان جذابیت آن افزوده شد. کلاس تئاتر کودک در حال اجرا در کرج یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین کلاس‌های آموزشی است که کودکان و نوجوانان نسبت به آن رغبت و تمایل بسیاری نشان می‌دهند. آموزشگاه نارون این کلاس‌ها را با بهترین اساتید تئاتر و بزرگان این حوزه در کرج برگذار می‌نماید. 

 تئاتر کودکان در حال اجرا در کرج از قابلیت‌هایی برخوردار است که به عقیده بسیاری مهم‌ترین نقش و جایگاه را در پرورش شخصیت کودکان دارد. زنده بودن کلام و حرکت در تئاتر یکی از دلایل این امر است. تئاتر کودک در کرج شرایطی را فراهم می‌نماید تا فضای ذهنی کودکان و نوجوانان از آمادگی برای آموزش بیشتری برخوردار شود و در نتیجه یک اجرای جذاب و لذت بخش را تجربه می‌نمایند. 

کلاس تئاتر کودک در حال اجرا در کرج

حضور کودکان و نوجوانان در کلاس‌های تئاتر علاوه بر فراگیری هنر از اهداف مهم‌تر و با ارزش‌تری نیز برخوردار است. آموزش تئاتر به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا بتوانند ارتباط موثرتری با دیگران برقرار نمایند. کودکان و نوجوانان می‌آموزند که چگونه باید از طریق بازی و اجرا، احساسات خود را بروز دهند. 

بنابراین هنگامی که از این بعد به کلاس‌های تئاتر نگاه می‌کنیم، دیگر یک کلاس ساده یا تفریح و سرگرمی برای پر کردن اوقات فراغت نیست، بلکه این امر به طور مستقیم در راستای سلامت روانی کودک و نوجوان است. 

تئاتر کودک در حال اجرا در کرج با مفاهیم قابل درک برای او اجرا می‌شود. در این کلاس‌ها، در ابتدا نحوه اجرای بازی آموزش داده می‌شود و درواقع نوعی استعدادیابی تلقی می‌گردد. در ادامه این روند در صورتی که کودک یا نوجوان انواع تکنیک‌های مورد نیاز را به نحو اصولی بیاموزد، می‌تواند در این حوزه موفق باشد. 

مزایا کلاس‌های تئاتر کودکان در حال اجرا کرج

  • افزایش اعتماد به نفس

  • بالابردن تمرکز و دقت بیشتر

  • تقویت فن بیان

  • برخورداری از گفتار و بیان شیوا

  • تقویت و پرورش خلاقیت

  • قدرت درک بیشتر 

بهترین کلاس‌های تئاتر کودک در حال اجرا در کرج

آشنایی با تکنیک‌ها و ترفندهای بازیگری برای کودکان و نوجوانان یکی از جذاب‌ترین و ناب‌ترین مباحثی است که سبب می‌شود دستاوردهای بی‌شماری را برایشان به ارمغان بیاورد. دوره آموزش تئاتر آموزشگاه نارون با اساتید برجسته و حرفه‌ای برگذار می‌گردد. یکی از بیشترین دغدغه‌های والدین، انتخاب فضایی حرفه‌ای برای آموزش فرزندانشان است. 

آموزش‌های کودک و نوجوان در کلاس‌های تئاتر و بازیگری این مجموعه، به نحو معجزه آسایی به رشد شخصیت کودک و نوجوان کمک می‌کند. با توجه به این که آموزش کودک از حساسیت خاصی برخوردار است، بنابراین آموزش‌ تئاتر با تمام مزایایی که دارد در شکل‌گیری شخصیت، اخلاق و ارتباط با دیگران بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 

کلاس تئاتر کودکان در حال اجرا کرج یک دوره آموزشی شاد و بسیار حرفه‌ای است که در طی آن تلاش می‌شود به روشی مناسب استعداد و ذوق هنری کودکان و نوجوانان شکوفا شود. در طی این دوره‌های آموزشی، کودکان علاوه بر لذت بردن، مهارت‌های بسیاری را در خود پرورش می‌دهند. علاقه کودک به هنرهای نمایشی در این دوره شکوفا می‌شود. در این دوره، نمایش نامه نویسی و عروسک گردانی نیز آموزش داده می‌شود. 

کلاس تئاتر از چه سنی کاربردی است؟

با توجه به اینکه در تمامی مراحل زندگی در حال آموختن هستیم، بنابراین لازم است روش آموزشی بسیار اصولی به ویژه برای بچه‌ها باشد که از دقت و حساسیت بیشتری برخوردار باشد. از همین رو آموزشگاه نارون، فضایی دل انگیز و جذاب را برای آموزش کودکان و نوجوانان فراهم نموده است تا با علاقه و رغبت فزاینده‌ای در این کلاس‌ها شرکت نمایند.

ویژگی‌های کلاس تئاتر در کرج

  1. لازم است نویسنده تئاتر کودک و نوجوان اصول نگارشی نمایشنامه‌های کودکان را از بر باشد.

  2. موسیقی تئاتر باید برای کودکان و نوجوانان جذابیت داشته باشد. 

  3. نقاشی کودکان و نوجوانان نیز در تئاتر از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.

هدف از برگذاری کلاس‌های تئاتر کودکان در حال اجرا در آموزشگاه نارون

  • افزایش میزان یادگیری 

  • تقویت اعتماد به نفس 

  • تغییر در نحوه رفتار و ارتباط

  • کمک به پیشرفت و رشد 

دوره‌های آموزشی تئاتر کودک کرج

دوره‌های آموزشی تئاتر برای کودکان و نوجوانان در دو سطح مبتدی و پیشرفته است که در قالب ترم می‌باشد. هر ترم آموزشی 2 ماه زمان می‌برد. 

کلاس‌های تئاتر کودک و نوجوان در چه رده‌های سنی می‌باشد؟

آموزش تئاتر برای کودکان در رده سنی 7 تا 9 سال و 9 تا 11 سال است و برای نوجوانان در رده سنی 12 سال به بالا می باشد. 


  • تاثیرات تئاتر برای کودکان چیست؟

    افزایش اعتماد به نفس

    افزایش خلاقیت

    تقویت قدرت بیان

     

  • کلاس‌های تئاتر برای چه سنینی مناسب‌تر است؟

    لازم است روش آموزشی بسیار اصولی به ویژه برای بچه‌ها باشد که از دقت و حساسیت بیشتری برخوردار باشد. از همین رو آموزشگاه نارون، فضایی دل انگیز و جذاب را برای آموزش کودکان و نوجوانان فراهم نموده است 

  • هدف از شرکت در کلاس‌های تئاتر کودک و نوجوان چیست؟

    شرکت کودکان و نوجوانان در کلاس‌های تئاتر با اهدافی همچون افزایش میزان یادگیری، تقویت اعتماد به نفس، تغییر در نحوه رفتار و ارتباط، کمک به پیشرفت و رشد و... می‌باشد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید